Svým klientům poskytujeme kompletní služby v oblasti mezd a personalistiky. Ztrácíte se v neustále se měnící mzdové legislativě? My vám pomůžeme se v ní vyznat. Využijte našich služeb a zjistíte jakou časovou i finanční úsporu vám outsorcování přinese.
kompletní zpracování mezd s rovnoměrně i nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou, směnové plány, výpočet přesčasů, výpočet zákonných příplatků, zpracování přehledů pro státní instituce včetně jejich odesílání
Při nástupu či výstupu zaměstnance se již nebudete muset zabývat složitými předpisy a formuláři, vše pro vás zařídíme. Mezi základní povinnosti každého zaměstnavatele při nástupu či výstupu zaměstnance jsou: ohlášení u zdravotní pojišťovny, správy sociálního zabezpečení, plátce daně u finančního úřadu a spousty dalších.
Při ročním zúčtování daně se vyhodnocují daňové odpočty a slevy. Příslušný formulář „Prohlášení k dani z příjmů“ vyplníme spolu se zaměstnancem a vypočteme daňové vyrovnání pro zaměstnance za uplynulé zdaňovací období.
Zaměstnavatel je povinen příslušné okresní správě sociálního zabezpečení (OSSZ) předložit spolu s požadovanými údaji formulář „Přehled o výši pojistného“ (PVPOJ). V „Přehledu o výši pojistného“ se vykazuje úhrn vyměřovacích základů a samostatně pojistné za zaměstnance a pojistné za zaměstnavatele.
Archivace dat se provádí podle potřeb zaměstnavatele, tj. u některých dokladů pravidelně měsíčně, u jiných až po skončení kalendářního roku. Po skončení kalendářního roku je nutné provést archivaci dokumentů vždy, a to v souladu s právními předpisy, které upravují archivační lhůty pro jednotlivé doklady. Archivace je nutná pro doklady týkající se pojistného na zdravotní pojištění, sociální zabezpečení, nemocenského pojištění a daní.
Na základě zmocnění, zastupujeme zákazníka, při jednáních se správcem daně, ČSSZ a ZP v otázkách zákonných povinností souvisejících s odvodem mezd. Toto zastoupení se vztahuje od běžné komunikace až po účast na kontrole.
Při mzdovém poradenství se jedná hlavně o pomoc klientovi při zpracování interních pracovně právních předpisů. Mezi tyto předpisy patří organizační řád, pracovní řád a vnitřní předpisy včetně jejich aktualizací. Samozřejmostí je zpracování vzorových dokumentů k přijetí zaměstnanců, kterými jsou: pracovní smlouva, mzdový výměr, dohoda o hmotné odpovědnosti a dohoda o srážkách.
Zaměstnavatel má povinnost odvádět za své zaměstnance sociální pojištění, zdravotní pojištění, daň z příjmu a výplatu mezd na jednotlivé účty svých zaměstnanců. Naše společnost je připravena se o tyto záležitosti postarat.
Nedílnou součástí při práci se mzdami jsou bezpochyby reporty a analýza mzdových dat. Pro tyto účely je zákazníkovi připravíme nadefinované sestavy a reporty. S těmito sestavami může zákazník, dále pracovat a případně vytvářet sestavy a reporty nové.
Personální inzerce a výběr vhodného kandidáta na pracovní pozici je samostatnou kapitolou v celé personální problematice. Druhým problematickým tématem je oblast pracovně-právních sporů, které lze s úspěšně i preventivně řešit. Mnohdy je ovšem tato oblast profesně specifická a proto je určena spíše advokátnímu zastoupení podnikatelského subjektu.
Mzdová agenda a její zpracování je náročné téma charakteristické ohromným množstvím procesů a vazeb, které musí být respektovány pro úspěšný výpočet mzdy. Mzdová agenda zahrnuje celkové zpracování mezd včetně výpočtu čisté, hrubé a super hrubé mzdy, zdravotního a sociálního pojištění včetně daní. Samozřejmostí je měsíční výplatní páska, která obsahuje základní údaje o podniku, zaměstnanci, mzdové údaje včetně veškerých osobních ohodnocení, zůstatků dovolené, penzijního připojištění apod.